Jävla mage...

Kände mig lite olustig och lätt illamående i morse men tänkte att jag bara slängt i mig frukosten för fort. Jag åkte till Alvik som vanligt när jag ska jobba men kände mig så jäkla risig när jag klev av att jag var tvungen att vända och åka hem igen. Har så dåligt samvete för jobbet, ringer och sjukar sig en halvtimme innan man ska stämpla in! Men ibland kan man bara inte göra någonting åt hur kroppen mår. Jävla mage! När jag legat hemma en stund lade sig illamåendet men det svider i den lilla magen så misstankarna riktas mot min gamla vän magkatarren som kanske är och hälsar på igen. Trodde att det var slut mellan oss, men gammal kärlek rostar aldrig som det sägs ;)... Lite vila så är det nog bra snart.

Denna kille är skön, kolla in hans YouTube-klipp ;). Vad får folk allt ifrån...

Jon Lajoie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0