Bodyart

Hittade dessa snygga porträtt i Tattoomagazine.
Det kan vara så jäkla fint tycker jag.
Tattuerare: Andy Engel, Tyskland.



(halvdåliga mobilbilder...)

Var hemma hos pappa i morse och hittade en del kul grejer,
stora killar ska ha stora verktyg ;)



Ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag in till stan och möta upp
mamma efter jobbet. Vi åker hem tillsammans och börjar hacka grönsaker
inför kvällen tacomiddag. vi blir 14 personer så det finns en hel del att
förbereda. Kommer bli kul!

* *


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag tycker det är himla fint med porträttbilder. Den dagen jag får barn ska bild och åratal pryda min arm :-)

2009-03-23 @ 21:05:04
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Jannica

Jag tycker det är så himla snyggt och coolt med porträttbilder. När jag får barn ska bild och åratal pryda min arm :-)

2009-03-23 @ 21:06:38
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0