tisadg den sextonde juni

Vaknade vid sjutiden och såg ett avsnitt av Sex and the City och insåg ledsamt att jag är inne på sista skivan av boxen nu... Sad but true. Tog sedan en tripp till Ica för att handla till kvällens middag - pannkakor med färska jordgubbar. Inser precis nu att jag skulle ha ringt min systernär jag kom hem igen vilket jag har glömt... Oups, time to call her right now... Om nån timme hämtar Hanna upp mig hos pappa och sedan åker vi till Åkersberga för att hälsa på Kadi och hennes lilla pluttis.

Kommentarer
Postat av: Elin

Määh nu blir jag avis. Vill ju också träffa mini-Kadi!

2009-06-16 @ 12:50:01
Postat av: Hanna

Hon är såååå fin, lilla Emelie! =)

2009-06-16 @ 17:09:43
URL: http://hanniish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0