Tiiisdag

Idag var det regn och supertråkigt ute. Jag som börjat jobba på somarens bränna... Skulle ju ändå sitta på jobbet nu under dagen så det är ändå helt ok ;). Sades inte så himlans mycket nytt, mest det gamla vanliga. Men det var ju trevligt ändå ;). Avslutade med en liten genomgång nere i uthyrningen vilket verkade behövas. Bra att vi fick en liten uppfräschning av maskinerna tror jag minsann...

När det väl var dags att åka hem träffade jag Jim på busshållsplatsen som tydligen bor i Hagsätra, samma håll som mig, så vi hade sällskap. Trevligt då det var stopp i trafiken pga av strömavbrott söder om stan och det tog extra lång tid att komma hem. Är väl typiskt bara för att man är trött och bara längtar efter sin soffa. Har inte hunnit slappa än, lagade nyss middag: köttfärssås med extra mycket grönsaker. Nu finns det mat hela veckan :P. Nu blir det snart kväll i soffan <3!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag vet, så himla drygt med regn! Å jag som precis kommit hem, jädrans bra första dag på semestern :-(

2009-06-02 @ 21:31:51
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Miranda

Jag ska inte säga något om solen här... men jäklar vad sugen jag blev på köttfärssås :) senast jag åt det var på middag hemma hos mig och Markus med dig och brudarna.



2009-06-02 @ 22:18:35
URL: http://www.mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0