shopping

Idag var jag och Martin med lite godsaker och förnödenheter till morfar. Blev en snabbvisit eftersom vi skulle hämta mamma och Ewa på Doc Forest Tattoo i Aspudden. De gjorde varsin Tingelingtatuering, mamma på vaden och Ewa på skulderbladet (se bild nedan). Som tack för taxiservicen bjöd mamma på lunch, det blev mackor från Sandys och lite kaffe hemma på Luthens Gränd.


Then off we went och tog en liten shoppingrunda i Frasta Centrum. Det blev Rosévin till helgens partaj. Jag köpte två Nike linnen, lite snopet för nu var det halva priset och jag köpte ett likadant förra månaden... Jaja. Sedan slog jag till på ett par sneakers från Adidas. Har funderat länge på att köpa ett par men inte riktigt hittat en modell jag gillar till rätt pris, men nu så :). Elin har ett par i turkos/grön ;). Nu kostade dom 500:-, nedsänkta från 900:-, på InterSport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0