första dagen på semestern!

Har haft tvättstugan och städat lägenheten. Bra start på ledigheten ;). Nu ska jag åka in till stan och äta lunch med min bror och i eftermiddag blir det lite jobb med pappa. Skulle ha träffat Linn men var tvungen att ställa in :(. Miss you, hoppas att vi kan ses på måndag istället! I kväll åker jag ner till landet med mamma, Håkan & Kenny. Jag och lillebror ska ta en sväng på Gripsholmsslott som numera är ett museum ochpromenera lite i byn, kanske en tripp till Hedlandet också om vi blir allt för uttråkade. Kommer bli mys! Förhoppningsvis blir det grill och kortspel också :). Jag lämnar Martin hemma i stan och hoppas att grabbarna får en trevlig kväll i morgon då det ska grillas. Hej då stan, Hello landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0