shopping med linn

Träffade Linn idag och vi tog en tur på stan. Vi började med en lunch då båda var hungriga och sedan blev det lite slöseri med pengar. Ett par svarta bomullsbyxor från H&M- 98:- på rea och ett par nya solglasögon från Prestige (bild nedan). Mina andra är så himlans repiga. Köpte en lila klänning från H&M också men funderar på att lämna tillbaka den, var nog ett lite väl oplanerat impulsköp... Sedan fikade vi som vanligt på Bolero. Precis när vi skulle sätta oss tappade en av servitörerna en tom kaffekopp på min toffel och blev skitnervös att jag hade fått den på foten. Som kompensation, fast den knappt nuddade mig, fick vi halva priset på fikat. Det tackar vi för ;).






Kommentarer
Postat av: Miranda

Hey sommarbabes :)

2009-07-03 @ 09:58:56
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0