Söndagsmys

Vi hade lite kakkalas i driven idag. Igår ville Fatima ha Mariekex så jag och Paula var på CityGross i morse och köpte kanelgifflar, kex och 3pack festisar till dagens arbetspass. Kändes lite som dagis då man hade äventyr i skogen :P, Mulle typ... Tur att jag hade mina tjejer i driven idag, har vart fullt ös. Tack underbara brudar! Fick en julost idag av Fatima som jag självklart glömde i kylen. Får ta den i morgon ;).

Nu har mamma och Håkan landat i Thailand och har det bra i solen. Här hemma har vi minusgrader att se fram emot hela veckan. i morgn bitti vid sjutiden ska det tydligen vara ner mot -10grader... Fy.

Nu blir det film :)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Är de också nere i paradiset nu, lyllo dem :-)!



-10 är väl inget. Vi har haft -28 för några veckor sen. Där kan vi snacka iskallt! Till och med näshåren fryser till is ,-)!

2009-02-01 @ 20:12:22
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Pauli

Tack själv snygging:) helgen hade inte gått utan er, och mariekexen idag självklart:) see you tomorrow, puss på dig love

2009-02-01 @ 20:52:59
Postat av: Anonym

hmmm den där osten har säkert legat sewn i julas också ha ha ha....

2009-02-02 @ 07:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0