Leeedig!

Nu är sista "skoldagen" avklarad och nu är det lite lov fram till den 7e januari. Himlans skönt. Dock så har jag tenta den 8e så det måste tyvär bli en del plugg ändå...

Igår var jag på City Gross med resten av den svenska befolkningen! Hade glömt mitt självscaningskort hemma så jag fick stå i en två mil lång kö... Nu är i alla fall det mesta fixat inför i morgon. Kan inte förstå att det är Julafton i morgon!(?). Men så är det...

Kom hem till mamma med allt från City Gross och möttes av ett hav med nära och kära. Håkan alla barn var där på julmiddag samt Kenny med sin Julia och min kära syster. Har lite kul bilder hemma hos mamma som syster tog igår, uppdatering kommer ;).

Sen när jag kom hem var grabbarna här, Påten & Krille. Kul att se er, länge sedan :)! Vi satt och spekulerade lite kring paranormal activities som försigår runt omkring oss...

Nu på morgonen blev det en halvtimmes sovmorgon då jag och sängen var ett. Mys mys mys nu när man kan slappna av och känna sig liite fri <3.

Snart ska jag hem till mamma för det årliga julbaket! Ska bli skitkul. I år är det inte bara Österbergare utan även kennys flickvän Julia, Marie-Louise, Paula och min Miss Patty! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0