Brittany Murphy död


Msn Kändisnytt skriver idag:

"Den 1 december var Brittany Murphy på Hollywoodpremiären av sin nya film "Across the hall" - i går gick hon bort

Den 1 december var Brittany Murphy på Hollywoodpremiären av sin nya film "Across the hall" - i dag gick hon bort

Skådespelerskan Brittany Murphy gick bort på söndagsmorgonen efter vad som i skrivande stund beskrivs som ett hjärtstillestånd.

Källor säger till Tmz att det var Brittanys mamma Sharon som hittade sin dotter livlös i duschen. Räddningstjänsten larmades klockan 8 på morgonen, lokal tid, och en ambulans kallades ut till en bostad i Los Angeles som tillhör skådespelerskans make Simon Monjack.

Ambulansmännen påbörjade hjärt- och lungräddning på plats och fortsatte de fruktlösa försöken att återuppliva filmstjärnan under färden till Cedars-Cinai-sjukhuset. Hon förklarades död vid ankomsten till akuten.

Brittany Murphy blev bara 32 år. Fans minns henne från en lång rad filmer som "Clueless", "8 mile", "Sin city" och svenske Jonas Åkerlunds "Spun" från 2003."


Kommentarer
Postat av: tin-for-presdent

detta är nya aftonbladet så alla läsare vet!!!!!!

2009-12-21 @ 13:15:06
Postat av: Babe



Ja men det spelar väl ingen roll. Jag skriver det för jag tycker att det är en viktig nyhet för jag tycker att hon var en bra skådespelerska. Min blogg, jag skriver vad jag vill.

2009-12-21 @ 13:40:46
Postat av: Mirre

Alltså..stor chock.

2009-12-21 @ 15:14:57
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0