Alla vägar leder till Stockholm

Jag hoppas det i alla fall för nu sitter jag på bussen som ska ta mig hem till huvudstaden. Hoppas resan går snabbt och smärtfritt. Syrran är ju rolig "-Åh mä, hade du sagt tidigare att du skulle åka buss hem så hade jag ju kunnat åka och hämtat dig istället!". Haha, what tänkte jag! Knasfia, vem fan åker från Stockholm till Sälen tur och retur frivilligt :p. Jag ska ringa på vägen om jag ändrar mig... Från den ena till det andra - var och fixade håret idag på "Emmas" innan jag hoppade på bussen. Lite slingor och klippning blev det. Man måste ju vara snygg na fin på nyårsafton. Nä, nu ska jag se några avsnitt av "Flash forward" som Martin var så snäll och fixade till mig. See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0