Hört i växeln:

K=kund, C=Chriss. Capisch ;)

NR:1
K - Hej, har ni kaniner?
C - (What the fuck?!) Ehm, nej.
K -Trodde väl det (KLICK).
C - Hallå? (ingen där)

NR:2
K - Hej det är så att jag ringer från XXXXX ambassad och det är så att min chef vill returnera lite saker.
C - Ja...
K - Men det är så att det är ett hål i kvittot, vi vet inte om det är ok för er.
C - Okey, ett hål... Ett stort hål eller?
K - Nej alltså ett hål bara, rätt litet.
C - (Haha, what) ok men kvittot är intakt och texten syns...
K - Ja men det är ju det här med hålet då...
C - Hur blev det hål då?
K - Han gjorde det med en penna, men bara i ena hörnan.
C - Jag förstår, kom in med sakerna bara och kvittot så löser vi det.
K - Oh gud så bra. tack så jätte  mycket.
C - (Haha haha) Tack själv.

Ja tack för att jag får mig ett gott skratt inombords! Man har inte hört det märkligaste än... Det som ligger på förstaplatsen är denna härliga konversation med en medelålders kvinna:

BÄST:
K - Ursäkta mig, har ni fläskfilé?
C - (Va, måtte jag ha hört fel!) Eh...NEJ.
K - Nähä ok, jag trodde detta var en matbutik.

Denna kund kom i och för sig in med en vagn från City Gross som ligger på parkeringen bredvid men hur kan man missa detta. Bauhaus = stora röda skyltar + har en egen parkering och City Gross har som bekant gul/blåa skyltar... Haha. (Lite av ett internt inlägg till mina kära arbetskamrater som vet hur det är :P).


Kommentarer
Postat av: Anders

Fyfan vad bra. Tack för den, nu fick jag en bra start på dagen. Kram

2009-08-18 @ 09:06:57
URL: http://anbild.bloggproffs.se
Postat av: Pauli

hahahahahaha, skrattade ihjäl mig imorse innan det var dags att gå iväg till jobbet, haha thanks bejb puss

2009-08-18 @ 11:59:04
Postat av: Babe

Kan ju kanske vara svårt att förstå det roliga om man inte suttit i växeln på Baui men fan vad sjuka saker folk kommer med :P

2009-08-18 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0