Dagen som gått:

Upprop på SU vid tio tiden. Gick utmärkt förutom att jag alltid är sist på listan och fick vänta och vänta och vänta. Till sist var det min tur att säga ja. Har en A. Bong i min klass och en Husgafvel, haha sköna namn! Sedan blev det ett kul återseende med en klasskompis jag gick med  från dagis till högstadiet - Björn. Visar sig att han ska gå samma linje :). 

Kräftriket

Bild: wikimedia.org

Ska på reservupprop i morgon för management men visar sig att de ändrat om i planerna. Alla som läser redovisning/ finansiering kommer även att kunna välja samma kurser som eleverna på management/ marknadsföringsprogrammet kommer läsa det sista året, alltså kan man välja fritt om man då känner för att byta. Var tydligen meningen att det först skulle vara ett enda sammanslaget program och att alla elever skulle kunna välja en av de fyra inriktningarna från de båda nuvarande programmen inför det sista året. Fast nu har jag intresserat mig för andra program och funderar på att byta riktning, men det tåls att fundera lite på :P.

Pratade med mamma idag och allt är bra i Turkiet. Dock är Kemer tydligen en tråkig och död stad så dit behöver ni ju inte åka.

Vi var ute och gick och sedan blev det lite armhävningar samt rygg- & magövningar. Dags att komma igång! Beach -10.

Film ikväll, dippen står i kylen och popcornskålen framställd. Holiday-dipp + popcorn är riktigt gott, try it!


Kommentarer
Postat av: Pauli

Skönt o läsa att det gick bra idag:) ses imorn på jobbet puss

2009-08-19 @ 23:13:37
Postat av: Babe

Saknar min Pauliii!

2009-08-20 @ 09:39:01
Postat av: ´Pauli

Saknar min swedish delight med:) Hinner säga hej idag iallafall:) puss på dig love

2009-08-20 @ 09:43:31
Postat av: Susann Nilsson

Låter Gott!

2009-08-20 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0