Tisdag 16/9

Var uppe tidigt denna morgon, hade tid på vårdcentralen kl 9.00 för den jäkla magen som håller på och spökar. Fick vänta i 20 minuter och trots att jag hade fler frågor innan jag skulle gå så fick jag höra att det endast var 15minuters besökstid hos jourläkaren - och jag hade varit där i knappt 10 minuter, hm...Tog i alla fall några prover och fick medicin mot magkatarr. Blir återbesök i oktober.

Sedan bar det av till ungdomsmottagningen i Odenplan för ett recept på nya p-piller. Kändes inte så himla värt att åka ända dit för att konsatera att jag mår bra, har samma partner och inte behöver testas för klamydia... Det var ett besök på MAX 5 minuter! Klart värt 60 kronor för ett barnfritt år iaf ;)

Ah, och nu äntligen hemma. Har adressändrat, ringt och fixat uppsägning på ComHem och gjort en mumsig lunch bestående av toast och smoothie <3



Och snart är det dags att åka till sitt kära arbete. Känns som en rätt skön kväll ändå, jobbar mellan 16 och 17, sedan är det kasamöte till klockan 20.00 och efter det är det bara att vänta ut de sista kunderna och stänga ute i Driven. Är förhoppningsvis klara till 20.30... Helt ok kväll :)

Förhoppningsvis blir det filmkväll med glammiga "Sex and the city"


Betyg 5/5
* *

Kommentarer
Postat av: Paulina

I miss you bejb... kom hit nu!! haha sitter på vårt tråkiga jobb och nu vill jag bara hem, tyskarna är här... OH MY GOD, alla e helt hysteriska idag.. but not me, vi ses snart snygging, puss

2008-09-16 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0