Är detta ett barn?

På tunnelbanan hem idag satt det en lite flicka i 8-10års åldern intill Patricia och mig. En åttaåring för mig är en liten söt tjej med tights, mammas flätor och en söt liten ryggsäck med Mimmi Pigg. Inte en liten kaxig brud som med sina åtta år på nacken sitter och bättrar på sitt smink och som putar med mer läpparna än Victoria Silverstedt! Jag hade ju inte på långa vägar tighta jeans, storpolo, glitterhalsband, fake Chanelväska och en splitterny mobil vid den åldern...




Kommentarer
Postat av: Patty

haha, bra bild där ;)

2008-09-14 @ 21:03:18
URL: http://tinie.blogg.se/
Postat av: tin-for-president

times change, jag har sätt din flätor-bild. tacka fan för de att inte alla går runt med sånna :D :D :D :D

2008-09-14 @ 21:40:17
Postat av: Fittans härskare

du alla kan ju faktiskt inte passa i "gitt" flätor babe.... trots att dom är 8 ha ha ha!

2008-09-16 @ 12:47:32
Postat av: Babe

haha, nej det är sant :P....

2008-09-16 @ 13:47:43
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0