HAHA!

HAHA, vilken jäkla morgon! Nu är hela bilen proppfull - och då menar jag PROPPFULL! : 10 flyttkartonger, 5 lite mindre förvaringslådor, alla badrumsarticklar, Hela min garderob(!), baslåda, högtalare, 70liters ryggsäck inkl fyllning :P, de stora tavlorna, Alla mina väskor (typ 30 stycken **), all sprit ;), 90% av allt ur skafferierna, kastruller, vinterkläder + höstjackor och alla krukväxter utom de stora palmerna... Det roliga är inte slut än...

... när jag hade packat allt ur skafferiet hände det en liten olycka - en röd karamellfärg hade läckt i kartongen så det såg ut som en massaker just hade skett utanför våran ytterdörr. Vad fan har jag ens den kvar för, inte direkt så att jag ska baka en rosa sockerkaka... Fort som fan slet jag ut allt ur kartongen och torkade så gott det gick. Shit vad trött jag blir! Tur att inte gammelgumman högst upp gick förbi - då hade man väl åkt in för vållande till annans död om kärringen trillat av pinn när hon såg allt ´blod´:P. Inte nog med det fick jag en smärre hjärtinfarkt när grannens katt hade smugit in i lägenheten under all tumult med färgen. Precis när jag skulle bära ut de sista kartonerna i hissen satt han där och glodde med två stora gula ögon - typ två decimeter från mig! Jag som är så jävla lättskrämd skrek till och han rivstartade och drog som ett skott. Sorry men vad fan, inte det man räknar med ska finnas bland flyytgrejerna :P.

Nu är jag i alla fall redo att åka. Det mesta är klart inför det stora lasset i morgon.
JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG och svettig!

* *

Kommentarer
Postat av: Malin

Min lilla syster är fantastisk !

2008-10-18 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0