Länge sedan :P

Hallo!

Ett tag sedan jag uppdaterade, om nu några dagar är mycket :P. Det har hänt grejer i lägenheten! Sängen är klar - målad och fin, tv möbeln är på plats och likaså tv samt skrivbord med datorer och skrivare. Nu är det bara soffan som saknas... Det mesta är uppackat och det vi saknar nu är matbord och klädsel till de fina stolarna jag fått av min kära mor. Så fort jag får tillgång till internet hemma kommer det lite bilder!

Idag har jag gått långpromenad med Miss Patty runt magelungen vid Farsta :).

Nu är jag hemma hos lilla mamma men ska åka vidare till min kära syster för att bli bjuden på middag. Är hemskt att erkänna men har just nu 0,13 kr på kontot... Dubbla hyror, Ikea och lata dagar med köpemat har satt sina spår :P!

Pöss o hej!

* *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0