VILKEN PANIK

Herre gud! Har aldrig haft sån ångest som igår och idag!! Thailandbiljetterna har vart spårlöst borta efter flyten, men nu när jag lugnade ner mig lite och inte bara tokröjde hela lägenheten i panik så hittade jag dom!! I ett födelsedagskort! Vilken jävla tur! Hittade passet i morse efter att jag drömt om var jag skulle leta :P, mitt undermedvetna försökte ge mig en knuff i rätt riktning * *. Hallelulja moment! Så nu kan jag fokusera på packningen och hålla alla tummar att flygplatsen i Bangkok har öppnat tills på måndag, vore ju grädden på moset om vi inte ens kan lyfta från Arlanda pga demonsatrationer där borta. Hade hellre sett att det skulle vara protester där om tre veckor, gör ju inget om man inte kommer hem :P. Men nu är det som det är och vi får hoppas på det bästa helt enkelt!! Om alla håller tummarna och jag ger mig själv 1000 lyckosparkar i arslet så kommer det nog att gå!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0