Vattenhus :)

Vi har beställt ett vattenhus till kameran så vi ska kunna fota när vi dyker och badar. Älskar sånna bilder, man ser så jäkla muppig ut med cyklop och simfötter :P. Har tidigare bara använt dåliga engångs-undervattens-kameror så det här kommer bli en ny kul upplevelse!

Snart ska jag ner i centrum och hämta ut paketet från Resklar med prylarna som jag har beställt. Tänkte dra iväg till Friskis en sväng också men jag börjar känna mig lite stressad nu... Fortfarande massa grejer som skall införskaffas och personer man ska hinna träffa innan vi åker. Finns nästan inte tid för allt! Ska träffa pappa ikväll, ev Tony & Maria i morgon, mamma & Håkan på torsdag, Linn på fredag, tjejerna på lördag (heldag) och syster + mamma på söndag. Är som vanligt helt fullbokad :P. Vill ha tid att träffa Jenny också, måste ringa henne senare idag...Vill ha tid för min älskling också, det är tight, men vi har ju tre hela veckor framför oss <3

Kommentarer
Postat av: tin-for-president

vadå beställt? :) De ligger ju hemma på bordet för bövelen. Vi har köpt!

2008-11-25 @ 14:10:43
Postat av: Babe

FÖRLÅT, VI HAR KÖPT!

2008-11-25 @ 15:17:24
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0