Bilder från gårdagen :)

Det hände mycket igår. Som sagt var mässan bra och här nedan är ett smakprov från en av utställningarna. Sedan lagade jag mat tillsammans med mina tjejer hamma hos Madde i hennes nya studentlägenhet. Vi fick sällskap av två grabbar som bor i samma hus. Vi kollade på Idol och sedan lottade vi ut fördelningen av årets julklappar, vi har en liten Mini-Jul varje år. Vem jag ska köpa till är en hemlis ;). Det bar sedan av till Mosebacke med Mallan för att kolla in Pers spelning. Där träffade vi Madde, en fd kollega från Bauhaus och folk från Bauhaus i Länna. Skäms nästan att säga det - men jag blev skitfull på två öl och ett glas vin! Fy alltså. Som mamma brukar säga: -Du är ju i alla fall billig i drift. Jo det kan man ju lugnt säga... Skyller på en lång och mödosam vecka :P. Kom i alla fall hem ordentligt och vilade en stund på vardagsrumsmattan för att hämta lite krafter, orkade ta mig till madrassen och vila lite till mellan Martin och Bullen :P. Fy vilken tröttmössa * *


Foto av Åsa Tällgård


Lunch:Smoothie!


Jag och syster


Maddes granne, Christina, Mirre, Linn & Madde


Per rockade!





Mallan och Madde



DANS & ÖL!



OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin design babe <3

/ Patty

2008-11-16 @ 11:44:23
Postat av: Pauli

My swedish delight.. haha:) det e juh som sagt billig fylla och det ska man absolut inte klaga på.... skickar en puss från den "underbart" sköna stolen vid Kundtänst

2008-11-16 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0