God Jul!

Bangkok var mycket haftigt att fa uppleva, dar finns shopping som inte finns hemma eller pa andra stallen jag vart pa. Exempelvis maste man se den stora foodmarket hallen i Siam Paragon dar man kan kopa alla tankbara delikatesser, mixa egna enorma sallader, kopa lappglans for 45kronor som kostar 4 ggr sa mycket hemma mm. Underbart om man fick ha 100kg vikt pa planet och nagra tusen extra pa kontot :P





Sista kvallen i Bangkok at vi pa en indisk restaurant, holl pa att garva ihjal mig nar min mat kom in: tre bruna bollar i slemgron spenatsas, och sa smakade det dar efter, hade lagom ont i magen nar vi kom hem :P. lika harlig var inredningen :P...







Mos till det med en annanasdrink sista kvallen




Flygplatsen i Bngkok ar enorm. ett stort plus ar att dom har byggt ut Sky Tarin linjen sa att det kommer ga direkttag fran stan till flygplatsen from nasta ar. Skitsmidigt blir det da opch billigar da man inte behover aka taxi.


Nu har vi lamnat Bangkok och njuter nu av de sista dagarna pa ett Spahotell i Phuket, Chalong Bay. Det ar ett valdigt mysigt hotell med trevlig personal och fina poolomraden.











GOD JUL & GOTT NYTT AR TILL ALLA!




Vi hittade en dod blasfisk pa stranden


Igar hyrde vi en moppe, 350baht for en dag. Akte med den en svang till 7eleven igar och till internetcafe idag. Man vagar inte kora sa mycket har, ar san himla trafik...


Vi hade en odla pa rummet igar, igen...


Dom har pyntat fint i receptionen. Spelas lite julmusik ocksa sa lite staming ar det ju :P


Vi var och shoppade pa ett stort center igar och hittade lite kul grejer, armband, julklappar och sant :)
Vi traffade martins tjejkompis Selina ocksa, vi vissta ett hon skulle till Phuket men sammantraffande anda :P


vi unnade oss lite fika...

JULAFTON IDAG!
KANNS INTE SA, SAKNAR MIN FAMILJ!!


Oppnade mitt paket idag som mamma och Hakan skickat med! Tack sa mycket! Fick pengar att kopa skinkmacka for :P, en liten gullig tomte och ett tomteljus for att komma lite i stamning :), Nu forstar jag varfor du sa att jag skulle packa tandstickor ... :P. Sedan fick jag en korg med jordgubbsprodukter av Martin, ska dofta som en sommardrom ikvall :P. Sedan fick jag ocksa en ansiktsbehandling pa hotellets spa som jag utnyttjade i morse, en Royal Facial Treatment pa julaftons morgon ar ju inte helt fel. Dock sa saknar jag grotfrukost och middagsforberedelser med familjen. Men det far bli nasta ar.

Nu har vi tillgang till snabb internet, Yes, sa jag lagger upp en film fran Ocen World sa ni far se hajarna :)


Kommentarer
Postat av: Mayvor

Vad fint det var. Tack. GOD JUL på er två. Vi tanker på er. Kramar Mayvor och Maria med respektive

2008-12-24 @ 11:42:32
Postat av: Anonym

God Jul på er Sötisar.... Fan va fint det är! Snygg julgran i "foaljen" tror jag, lite mysfaktor ju :) KRAMISAR PÅ ER / Syrran/Svägerskan

2008-12-24 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0