Forsta dyket!

Nu ar vi full gang med dykutbildningen och det gar ratt bra. Jag har lite problem med att inte andas med nasan emellanat, vilket ar ratt bra att inte gora nar man ar 14m under ytan... Men var instruktor Yvonne fran Tyskland ar riktigt bra och hjalper till :). Som hon sa snyggt sa idag nar vi satte pa oss drakterna 1a gangen - You guys look really tight Ya! Haha, hon e skon, varje mening slutar med Ya. Nu ska vi ata middag och sedan blir det laxlasning for hela slanten. Sa blir inga bilder idag heller, tar tid :(. Bye bye for today guys!!

Kramar fran Ko Tao!

Och nej flickor, jag ar inte brun an. Har inte hunnit sola :P

Kommentarer
Postat av: Pauli

Vad duktig o modig du e bejb, kul o höra att du mår bra=) jobba på solbrännan bejb, du har juh lite kvar om du vill bli lika brun som jag..

Du kommer att lyckas, fan verkar bli blekare o blekare här i svealand:P (tro det eller ej)

2008-12-08 @ 13:12:13
Postat av: Anonym

Paula du är aldrig blek....! Hade gött chriss jag skulle aldrig våka dyka mespropp sonm jag är!

2008-12-09 @ 07:51:31
Postat av: Anonym

tack, saknar dig going!!!

2008-12-09 @ 15:14:47
Postat av: Mayvor

Vad skönt att höra att ni har det bra.Läskigt att dyka...

Ni måste vara rädda om er. Vi är så avis här hemma Regn o rusk för hela slanten. Krama min "bebis o Kram på dig.

2008-12-12 @ 07:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0