En ny älskling i samlingen ;)

Jag veet - jag behöver ingen ny väska! - men bara måste ha den ändå! Så är det bara... Har nyligen införskaffat en ny favorit att lägga till min samling. En liten påsliknande väska i skinnimitation och bomull som är helt perfekt då man ska ha lagom mycket saker med sig. Var alldeles utmärkt i helgen, fick ner kamera med fodral, läppbalsam, vantar, mobil, korthållare, mössa och en påse Juleskum :P. Oh såå bra! Man ska ha en för vaje tillfälle, hels en för varje dag :P.



Me like! Passar ypperligt bra till min svarta kavaj ;)

Kommentarer
Postat av: mallan

lovley darling! men kalendern då? ha ha ha ha

2008-12-03 @ 11:58:07
Postat av: Babe

HAHAHAHA ja den också :P

2008-12-03 @ 12:36:27
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0