Bilder :)


Trangt pa planet, som en fallkniv  :P


Ett litet snack nar vi kom fram till Phuket :)


Flyget till Ko Samui 6e december - jag sov hela vagen, var dodstrott!


Blev en hotellnatt pa Ko Samui for vi missade baten over till Ko Tao. Har ar utsikten fran rummet, hur nuce som helst med beachen runt hornan. Det var superfint pa rummet ocksa - fulltraff :)


Har star vi vid stranden och det blaser som tusan


( lunchen nar vi kom fram till Ko tao, hade ju inget kvar i magen...)

Batresan over till Ko Tao fran Ko Samui var det varsta jag vart med om. Brukar aldrig bli ak- eller sjosjuk men fy fan sagerjag bara! Det var over 2m hoga vagor och visserligen hade jag slangt i mig frukosten, men jag var inte vard det :P. Spydde som en gris om vi sager sa. Och jag var inte ensam... Halva baten hulkade :P. Thailandarna ar sjukt service minded, hamtade ny pasar, servetter och masserade tinningarna. Ska man spy ska man gora det med klass...




Idag har vi gjort vara forsta riktiga dyk pa 14 och 12 meters djup. Det var skithaftigt! Har ar varat gang och tjejen i gron troja ar Yvonne, var instruktor. Ya!



I look great Ya!



I kvall at vi grillade tigerrakor Mmm



Martin kopte nya t-shirtar i gar och insag inte vad det var for tryck pa... Haha, Zunami, pasande och snyggt :P...



I morgon ska vi gora vara 2 sista dyk och sedan far vi vara certifikat :). Sedan far vi se hur lange vi stannar har pa Ko Tao. Vi ska flyga fran Ko Samui till Krabi den 17e sa tills dess har vi inget planerat. Ser ju inte fram e,ot batresan tillbaka sa skjuter pa det sa langt som mojligt :P

Kommentarer
Postat av: Pauli

HATAR DIG JUST NU!!



ne skoja, vilka underbara bilder, jag o min kära sitter o är jätte JÄTTE avundsjuka i hans JÄTTE kalla lägenhet.. (TB: så farligt ere inte)



saknar dig som tusan bejb, stor puss från din spanish delight

2008-12-09 @ 19:07:48
Postat av: Anonym

Hoppas ni har det bra där nere, det ser så ut :-)



Hälsa MR Tibbs från mig! :)



/M

2008-12-11 @ 22:10:15
Postat av: Me

Tack sa himlans :)!

2008-12-12 @ 12:04:30
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0