B.A.N.G.K.O.K

Hallo allihopa!

Nu ar vi stora staden och det ar sjukt mycket folk, bilar, tuk-tuks, mopeder, forsaljare, ja allt! Vi kom hit igar eftermiddag med flyget fran Krabi och blir kvar har tills den 22a da vi aker vidare ner till Phi Phi oarna. Just nu ar vi pa Siam Center, att enorm shoppingkomplex med allt ni kan tanka er: Tony&Guy :), Chanel, Dior, Mulberry (i mitt hjarta), Smashbox, Nars, Nine West, Starbucks, Chanel, Donna Karan, Zara, Make Up Store!, Balenciaga etc.! Jag vet inte hur jag ska beskriva denna lycka, men utan att overdriva: JAG AR I SHOPPING MECCA! HAR ALDRIG SETT SA MYCKET SKOR OCH HANDVASKOR I HELA MITT LIV! Haha, fan vad lycklig man kan vara da!

MINA TJEJER & FAMILJ DAR HEMMA: JAG SAKNAR ER!

Bangkok borjade med en snurrig taxitur fran flygplatsen till fel hotell :P. Han korde oss till den lyxigare varianten av varat hotell - Majestic Grande 5star Hotell - men vi bor tyvarr pa det lite mer budgetvanliga Majestic Suites nagra gator bort :P. Haha, vi tankte bara "Oh shit, jackpot", men jag forstod ratt snabbt att vi var pa fel stalle, synd...

Hotellet ar okej ch ligger pa en av de stora huvudgatorna Sukhumvit Road, det ar nara till Sky Train och shopping. Dock sa har ju denna resa inte blivit som vi planerat och med tanke pa extra inrikesflyg och andra extra tillagg sa har vi inte samma shoppingbudget som vi hoppats pa innan vi akte. Men men, inte sista gangen i Bangkok kan jag saga :).

Idag var vi pa galna MBK Shopping Center och kopte varsin kabinvaska, jag kopte en munkjacka, 2 t-shirtar till mig, en t-shirt till pappa och en till Kenny. Har hittat en bra grej till syrran ocksa, men jag vill ha mer pengar sa man kan skamma bort alla lite, tyvarr har jag ju inte det... Lugn mina flickor, mama har handlat lite till er ocksa, Pauli Mallan & Fatima har ett litet ting att vanta nar jag kommer hem HJARTA! Har en sak i atankte till Bootylicious ocksa BLINK.

Bilder kommer forhoppningsvis inom kort. Nu ska vi I Max bio, extra HD,  jaja, nat sant, Martin ar lyrisk iaf :P. I morgon blir det Aquariet och nattmarknad och sa ska vi hinna se Grand Palace och Jim Thompsons hus ocksa.

PUSS & HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: Pauli

Beeeeeejb, nu får du ta o komma hem! NU!

det räcker, saknar dig för mkt..



bejb, njut av din semester för fullt, saknar dig, men det e inget nytt, puss på dig snygging

2008-12-19 @ 20:17:45
Postat av: Mirre

Heeej babe!

Skulle bara säga att jag läser dina inlägg ;D



Kul att ni har det skoj - fett avis man blir!!

2008-12-20 @ 12:25:55
Postat av: Anonym

hEJ älskling!!! kom hem här händer det inget nytt... förutom att jag festar som aldrig förr=) åkte taxi igår och kräktes ut genom rutan flera gånger... o så lite på mej själv också insåg jag sen ha ha ha KOM HEM!

2008-12-20 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0